Általános szerződési feltételek
Letöltés PDF formátumban: Letöltés
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI
FELTÉTELEK (ÁSZF)
hatályos:
2020-12-01-től
Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen
olvassa el a jelen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítésével Ön
elfogadja a jelen ÁSZF tartalmát!
Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap
használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése
merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy
kérjük, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!
Impresszum: a Szolgáltató (Eladó, Vállalkozás)
adatai:
Cégnév: Enjoy Dance World Kft
Székhely: 4200 Hajdúszoboszló, Könyök u. 6.
Üzlet címe: 4025 Debrecen, Bajcsy-Zsilinszky u. 8.
fsz. 7.
Üzlet neve: Tánc és alkalmi ruha alapanyag, valamint
tánckellék szaküzlet
Üzlet nyilvántartási száma: 594/2017
E-mail: enjoydanceworld@gmail.hu
Weboldal: https://enjoydanceworld.hu/
Adószám: 25996069-2-09
EU-s adószám: HU25996069
Cégjegyzékszám: 09-09-028945
Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-131906/2017.
Webshop nyilvántartási száma:
Számlavezető pénzintézet neve: ERSTE Bank Zrt
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-79855794
Kapcsolattartó neve: Pető-Szőllősi Júlia
Telefonszám: +36-70/328-2915
Fogalmak
Felek: Eladó
és Vevő együttesen
Fogyasztó: a
szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes
személy
Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül
Honlap: https://www.enjoydanceworld.hu/
weboldal, amely távollévők közötti
kommunikációt lehetővé tévő eszköznek minősül
Szerződés: Eladó
és Vevő között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi
szerződés
Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő
eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a
felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat
megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli
nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés
megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes
hozzáférést biztosító eszköz
Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék
vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a
felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés
megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt
lehetővé tévő eszközt alkalmaznak
Termék: a
Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon forgalomba hozott és értékesítésre
szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát
képezi
Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében
eljáró személy
Vevő/Ön: a
Honlapon keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy
Jótállás:
A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói
szerződés) a Polgári Törvénykönyv szerinti,
a) a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a
vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén
túlmenően vagy annak hiányában önként vállal, valamint
b) a jogszabályon alapuló kötelező jótállás
Vonatkozó jogszabályok
A Szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:
- 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;
- 2001. évi CVIII. törvény az
elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal
összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;
-
2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (PTK);
- 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós
fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról;
- 45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a
vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;
- 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és
vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági
és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
Az ÁSZF hatálya, elfogadása, megváltoztatása
A közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó
kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános
Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF), valamint a honlapon található
további tájékoztatások határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen
ÁSZF az Önt és bennünket illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének
feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket,
a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.
Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a
jelen ÁSZF rendelkezéseit. A webáruházunkon keresztül történő vásárlással Ön
elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul az Ön és az
Eladó között létrejövő szerződés részét képezi.
A jelen ÁSZF rendelkezéseit az Eladó a vonatkozó
jogszabályok keretei között jogosult megváltoztatni. Kérjük, hogy az ÁSZF
rendelkezéseit minden vásárlás előtt szíveskedjen elolvasni! Az ÁSZF esetleges
módosítása a honlapon történő megjelenéstől érvényes. Az esetleges
változtatások a már addig létrejött szerződéseket (visszaigazolt megrendeléseket)
nem érintik.
A szerződés nyelve, a szerződés formája
A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar
nyelv.
A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem
minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat az Eladó nem iktatja.
Árak
Az árak forintban értendők, 27%-os ÁFÁ-t tartalmaznak.
Az árak tájékoztató jellegűek, az árváltozás jogát fenntartjuk.
Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek
A fogyasztó a termékkel vagy az Eladó tevékenységével
kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
A vállalkozás székhelye: Enjoy Dance World Kft 4200
Hajdúszoboszló, Könyök u. 6.
Alkalmi eltérés esetén tájékoztatjuk vásárlóinkat a weboldalon.
Telefon: +36 70 3282915
Internet cím: https://www.enjoydanceworld.hu/
E-mail: enjoydanceworld@gmail.hu
Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve az Eladó üzletében elérhető. Az ide
írott bejegyzésekre az Eladó 30 napon belül írásban válaszol.
A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással
a panaszát, amely a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy
javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával,
illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére
vagy mulasztására vonatkozik.
A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal
megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz
azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos
álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy
másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a
fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás
felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon
belül - az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően
- az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli
panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli
panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi
aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követője harminc napon belül
köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt.
Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg.
A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon
vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli
panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az
alábbiakat:
1. a fogyasztó neve, lakcíme,
2. a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
3. a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó
által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
4. a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával
kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása
lehetséges,
5. a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy
egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli
panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,
6. a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
7. telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési
szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi
azonosítószáma.
A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a
válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző
hatóságoknak kérésükre bemutatni.
A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a
fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint
- mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A
tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó
lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét,
telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A
tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói
jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.
Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen
fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi
jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál.
Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult
panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A
panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás
lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági
feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el,
ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/
Bírósági eljárás. Ügyfél
jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére
polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény,
valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései
szerint. Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet.
Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön
lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is
fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a
fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.
Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes
testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.
A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési
kötelezettség terheli.
Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető
testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége,
továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési
kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított
személy részvételének biztosítása”).
Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a
területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe
van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó
igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed
ki.
A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a
fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a
jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező
bírságkiszabás alkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A
fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról
szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások
esetén sem mellőzhető majd a bírság kiszabása.
A bírság mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer
forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya alá
tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevétellel rendelkező, nem
kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer forinttól, a vállalkozás éves nettó
árbevételének 5%-áig, de legfeljebb 500 millió forintig terjedhet. A kötelező
bírság bevezetésével a jogalkotó a békéltető testületekkel való együttműködés
nyomatékosítását, illetve a vállalkozásoknak a békéltető testületi eljárásban
való aktív részvételének biztosítását célozza.
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói
jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata,
hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását
a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a
fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása
érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére
tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő
kötelezettségekkel kapcsolatban.
A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul.
A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az
írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján,
továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára
lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig
történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és
tartalommal történő megjelenítését.
A kérelemnek tartalmaznia kell
a. a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
b. a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét,
székhelyét vagy érintett telephelyét,
c. ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető
testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
d. a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt
alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
e. a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az
érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
f. a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben
más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem
indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti
kérelem előterjesztésére nem került sor,
g. a testület döntésére irányuló indítványt,
h. a fogyasztó aláírását.
A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak
másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként
hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz
elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos
bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.
Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni
kell a meghatalmazást.
A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu
A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ
itt érhető el:
http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
Az illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu
Online vitarendezési platform
Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a
fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy
online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem
kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják
érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben. Ha
Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy
szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni,
igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.
A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal
élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési
testületet.
Az online vitarendezési platform itt érhető el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
Szerzői jogok
A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény
(továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek
minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. §
(1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások,
számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan
alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része
módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a
jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a weboldalra való
hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet. A jogtulajdonos: Horváth Mária
egyéni vállalkozó
Részleges érvénytelenség, magatartási kódex
Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy
hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a
hatálytalan vagy hibás rész helyett az alkalmazandó rendelkezései érvényesek.
Az Eladónak nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen
kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.
A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi
intézkedések
A weboldalon megjelenő adatokat szolgáltató szerverek
elérhetősége évi 99,9% feletti. Rendszeresen mentés készül a teljes
adattartalomról, így probléma esetén az eredeti adattartalom visszaállítható. A
weboldalon megjelenő adatokat MSSQL és MySQL adatbázisban tároljuk. Az érzékeny
adatok megfelelő erősségű titkosítással vannak tárolva, kódolásukhoz
processzorba épített hardveres támogatást használunk.
A termékek lényeges tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatás
A honlapon a megvásárolható termékek lényeges
tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást.
A termékoldalon található adatok tájékoztató jellegűek! A képek esetenként
illusztrációk, a színek nem mindig felelnek meg a valóságnak!
Az adatbeviteli hibák javítása - Felelősség a megadott
adatok valóságáért__
Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése
előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására (a
böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is
javíthatóak a bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett). Felhívjuk a
figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek
bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra,
illetve szállításra a termék. Ön a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az
Eladó jogosult az Ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból
eredő minden kárát és költségét Önre hárítani. Az Eladó a pontatlan adatbevitel
alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra,
hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely
telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és
meggátolhatja a szerződés létrejöttét.
Eljárás hibás ár esetén
Előfordulhat, hogy – pl. technikai hiba miatt - hibás ár
szerepel a honlapon. Hibás ár esetén a megrendelést (az Ön ajánlatát) a hibás
áron nem áll módunkban elfogadni, és nem vagyunk kötelesek a terméket hibás
áron értékesíteni. Hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre
szerződés közöttünk. Amennyiben Ön hibás áron tesz ajánlatot, a rendszer azt automatikusan
visszaigazolja, ez azonban nem minősül az ajánlat elfogadásának a részünkről. Hibás
áron történő Ön általi ajánlattétel (megrendelés) esetén az Eladó munkatársa
felhívja az Ön figyelmét a helyes árra, és felajánlhatja a helyes áron történő
szerződéskötést. Ön a hibás ár helyett az Eladó által közölt helyes áron nem
köteles ajánlatot tenni, és szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre
szerződés a felek között.
A honlap használata
A vásárlás folyamata
Az oldalon regisztrációval, ill. regisztráció nélkül is lehet
termékeket rendelni, vásárolni.
A terméket az előnézeti vagy a termék saját adatlapján keresztül
is megrendelheti.
Termék rendelési egysége: méter (méteráruknál és rövidáruknál).
Megadható nem egész rendelési mennyiség is egy tizedesjegyig, például 0,8 méter
vagy 1,6 méter stb. Minimálisan vásárlandó mennyiség 0,2 m. A többi terméknél a
rendelési egység: db, csomag vagy pár (a terméknél jelezve).
A honlapon szereplő termékkategóriákra kattintva
választhatja ki a kívánt termékcsaládot, és ezen belül az egyes termékeket. Az
egyes termékekre kattintva találja a termék fotóját, cikkszámát, ismertetőjét,
árát. Önnek vásárlás esetén a honlapon szereplő árat kell megfizetnie.
A termékeket illusztrált fényképpel jelöltük. A
fényképeken látható kiegészítők, dekorációs elemek nem részei a terméknek,
kivéve ha az a termékleírásban külön kiemelésre kerül. Felhívjuk figyelmét,
hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk! Amennyiben
szeretné megrendelni/megvásárolni a terméket adja meg a kívánt mennyiséget és kattintson
a termék mellett található Kosárba
gombra. A termék ekkor a kosárba
kerül.
Amennyiben több terméket szeretne még a kosárba helyezni,
akkor a Vásárlás folytatása gombra kattintva nyugodtan folytassa tovább a böngészést
és a következő megvásárolni kívánt terméket ugyanilyen módon helyezheti a
kosárba. A kosarát a bal felső Kosár ikonra kattintva bármikor
elérheti.
A Kosár oldalon a termékek mennyisége módosítható, ill. maga a
termék a kosárból törölhető.
Miután törölte, ill. változtatott rendelésén, a
módosításhoz kattintson az Újraszámolás
gombra.
A rendelés feladásához Kosár oldalon válassza ki a kívánt
szállítási/átvételi és fizetési módot (lásd. 9. pont), itt további információt
a „?”-jelre kattintva kaphat, vagy a „Szállítási információk”menüpontban, ill.
a jelen ÁSZF-ben. Ezután kattintson a Tovább gombra.
Ekkor érkezik meg a rendelési adatok megadásához.
Az oldalon regisztrációval, ill. regisztráció nélkül is lehet
termékeket rendelni, vásárolni.
Regisztráció esetén az oldal az adatait elmenti, így nem
kell újra begépelnie őket egy következő vásárlás alkalmával, ill. a rendelése
státuszát a Vevői felületen is nyomon követheti.
A megrendelő lapon *-gal jelöltek a kötelezően megadandó
adatok a megrendelés elküldésének teljesülése céljából.
Az alábbi adatokat szükséges megadni a megrendelés elküldéséhez:
Személyes adatok: Név, Email cím, Telefonszám
Szállítási cím: Irányítószám, település, utcanév, házszám, emelet,
ajtó
Számlázási adatok
Cég esetén cégadatok: Cég vagy vállalkozó neve, cégjegyzékszám,
adószám
Az alábbi adatokat opcionális megadni a megrendelés elküldéséhez:
Szabadon szövegezett Megjegyzést is küldhet nekünk.
Rendelés véglegesítéséhez kattintson a Megrendelés elküldése gombra, ami fizetési kötelezettséggel jár. Ezzel a Vevő
igazolja az ÁSZF és az Adatvédelmi és Adatkezelési Szabályzat elolvasását,
megértését és elfogadását.
Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a
megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék.
Ezután kap egy e-mailt a rendeléséről és annak
részleteiről. Regisztráció esetén az automatikusan generált jelszót is
e-mailben kapja, amelyet bármikor megváltoztathat a Webáruház felhasználói
felületén bejelentkezés után. A felhasználónév minden esetben a regisztráló
e-mail címe, amennyiben a későbbiekben szeretné megváltoztatni írjon az enjoydanceworld@gmail.hu e-mail címre. Bármilyen módosítás, személyes kérés esetén
e-mailben: enjoydanceworld@gmail.hu vagy telefonon +36703282915 keressen meg bennünket. Egy rendelést
akkor tekintünk részünkről befogadottnak, amint a kollégáink ellenőrizték és
e-mailben visszaigazolták azt. Minden esetben várja meg kollégáink részéről a visszaigazoló
e-mailt.
Amennyiben a megrendelt termék nincs a kért
mennyiségben készleten vagy hosszabb szállítási határidővel tudjuk
kiszállítatni, ebben az esetben 1 munkanapon belül igazolja vissza rendelési
szándékát. Sajnos amennyiben nem kapunk választ email-ben: enjoydanceworld@gmail.hu
vagy telefonon: +36703282915 a megadott határidőn belül, a rendelést nem áll
módunkban teljesíteni.
A készlet gyors változásai miatt előfordulhat, hogy egyes
termékek „készleten” státuszban szerepelnek annak ellenére, hogy valójában
nincsenek készleten. Az ilyen tévedésekért a Szolgáltató nem vállal
felelősséget, a hiba felfedezését követően tájékoztatja a Vevőt.
A számlát a csomag tartalmazza.
A rendeléseket munkanapokon hétfőtől-péntekig
9.00 - 17.00-ig dolgozzuk fel. Alkalmi eltérés esetén tájékoztatjuk
vásárlóinkat a weboldalon.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések
visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés
kizárólag a Vevővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! Az egyeztetés
telefonon vagy e-mailben történik. Amennyiben a Vevő mégsem kéri a megrendelést,
akkor a termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül
az összeg küldőjének részére.
Adatbeviteli hibák kijavítására vonatkozó
lehetőségek (pl. plusz termék, termék törlése,
ár ellenőrzése stb.) Ebben az esetben keressen bennünket telefonon: 36703282915.
A csomagot a kézbesítéskor érdemes megvizsgálni és az
esetleges észlelt sérülés esetén kérni a jegyzőkönyv felvételét. Utólagos,
jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem fogadunk el.
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt terméket
utánvéttel, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni a futár részére. A
csomag újra küldését kizárólag a megrendelés ellenértékének és a
visszaszállítási díj előre történő átutalása esetén áll módunkban ismét elküldeni.
A rendelés véglegesítése (ajánlattétel)
Amennyiben Ön meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma
megfelel az Ön által megrendelni kívánt termékeknek, valamint az Ön adatai
helyesen szerepelnek, úgy a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva zárhatja
le megrendelését. A honlapon közölt információk nem minősülnek az Eladó
részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá
tartozó megrendelések esetén Ön minősül ajánlattevőnek, és a szerződés az Ön által
a honlapon keresztül tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön
létre a jelen ÁSZF rendelkezései szerint Ön a „Megrendelés elküldése” gomb
megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell
tekinteni, és nyilatkozata – az Eladó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása
esetén - fizetési kötelezettséget von maga után.
Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte
Önt az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben az
Ön ajánlatát a jelen általános szerződési feltételek szerint 48 órán belül nem
igazolja vissza az Eladó, Ön mentesül az ajánlati kötöttsége alól.
A rendelések feldolgozása két lépcsőben történik. Önnek
bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. A rendelésről
először egy automata visszajelzést kap, ami csak annak tényét rögzíti, hogy az
Ön megrendelése a honlapon keresztül megérkezett, de ez a visszaigazolás nem
minősül az Ön ajánlata elfogadásának. Amennyiben Ön azt észleli, hogy az automata
visszaigazoló e-mail értesítés az Ön adatait tévesen tartalmazza (pl. név,
szállítási cím, telefonszám, stb.), úgy Ön köteles ennek tényét – a helyes
adatok megadásával egyidejűleg – velünk e-mail útján haladéktalanul közölni.
Amennyiben Ön a megrendelésétől számított 24 órán belül nem kapja meg az
automata visszaigazoló e-mailt, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot,
mert elképzelhető, hogy megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg
rendszerünkbe.
Az Eladó legkésőbb az Ön ajánlatának elküldését követő
munkanap során egy második e-mail útján visszaigazolja az Ön ajánlatát. A
szerződés az Ön által tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön
létre (második visszaigazolás).
Fizetési módok
Banki átutalás
A termékek ellenértékét banki átutalás útján is
rendezheti. Ez a fizetési mód díjmentes. Az átutaláshoz szükséges adatok:
Név: Enjoy Dance World Kft
Bank: ERSTE Bank Nyrt.
Számlaszám: 11600006-00000000-79855794
Közlemény: megrendelés száma, Vevő neve (meg kell egyeznie
a megrendelésben megadottakkal)
Miután megérkezett a rendelés értéke a Szolgáltató
bankszámlájára, a rendelést 2-4 munkanapon belül postázzuk.
Utánvétel
Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor
kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot.
Fizetés utánvéttel futár részére házhoz
szállításnál, kizárólag Magyarország területén, melynek díja: 10000 Ft-ig 700 Ft 20000 Ft-ig 770 Ft
50000 Ft-ig 1000 Ft. A
megrendelt csomag ellenértékét és a szállítási költséget az áru kézhezvételekor
kell készpénzben kifizetni a futárnak. Miután munkatársaink visszaigazolták a
készleten lévő termékeket, a rendelést 2-3 munkanapon belül postázzuk.
Átvételi módok, átvételi díjak
Személyes átvétel
Személyes átvétel nyitvatartási időben (h-p:
11:00-17:00, szombaton 9:00-13:00) a debreceni üzletben lehetséges: 4025
Debrecen Bajcsy-Zsilinszky u. 8. fsz. 7.
Miután megérkezett a visszaigazoló e-mail, hogy a
termék készleten van, a Vevő átveheti a megrendelést üzletünkben személyesen. A
megrendelést 5 munkanapon belül kell átvenni..
Fizetési mód: Készpénzzel személyesen az üzletben. Ebben
az esetben pénztári blokkot kap a vásárlásról az ügyfél. Kérésre
készpénzfizetési számlát állítunk ki. Önt nem terheli semmilyen díj.
Teljesítési határidő
A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési
határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 30 nap. Ez a
szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden
esetben e-mail útján jelezzük. Jelen általános szerződési feltételek
elfogadásával Ön tudomásul veszi, hogy a megadott szállítási idő túllépése
miatt az Eladó a kártérítési felelősségét kifejezetten kizárja.
Jogfenntartás, tulajdonjogi kikötés
Előfordulhat, hogy a honlapunkon szereplő egyes termékek
gyártása megszűnt. Erre tekintettel fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt
megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő
teljesítés kizárólag az Önnel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A
termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az
összeg az Ön részére 5 munkanapon belül.
Adatkezelési tájékoztató
Adatkezelő neve, elérhetőségei
Az adatkezelő megnevezése: Enjoy Dance World Kft (a továbbiakban:
Adatkezelő)
Az adatkezelő levelezési címe: 4200 Hajdúszoboszló, Könyök u. 6.
Az adatkezelő e-mail címe: enjoydanceworld@gmail.hu
Az adatkezelő telefonszáma: +36 70 3282915
Honlap: https://www.enjoydanceworld.hu/
A honlapon végzett adatkezelések jogszabályi háttere,
jogalapja, célja, a kezelt személyes adatok köre, valamint az adatkezelés
időtartama A megrendeléssel és a számlázással kapcsolatos adatkezelés
A cookie-k használatával kapcsolatos tájékoztatás
Mi az a cookie?
Az Adatkezelő a honlap
látogatása során úgynevezett cookie-kat (sütiket) használ. A cookie betűből és
számokból álló információcsomag, amit honlapunk az Ön böngészőjének küld el azzal
a céllal, hogy elmentse bizonyos beállításait, megkönnyítse a honlapunk használatát
és közreműködik abban, hogy néhány releváns, statisztikai jellegű információt
gyűjtsünk a látogatóinkról. A cookie-k (sütik) nem tartalmaznak személyes
információkat, és nem alkalmasak az egyéni felhasználó azonosítására. A
cookie-k (sütik) gyakran olyan egyéni azonosítót tartalmaznak - egy titkos,
véletlenül generált számsort - amelyet az Ön eszköze tárol.
Néhány cookie (süti) a
honlap bezárása után megszűnik, néhány pedig hosszabb időre tárolásra kerül
számítógépén.
A cookie-k jogszabályi
háttere és jogalapja:
Az adatkezelés hátterét
az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011.
évi CXII. törvény (Infotv.) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások,
valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes
kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései jelentik. Az
adatkezelés jogalapja az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontjával összhangban az
Ön hozzájárulása.
A honlap által használt cookie-k főbb jellemzői:
Google Analytics cookie:
A Google Analytics a Google elemző eszköze, amely abban segít a weboldalak és
alkalmazások tulajdonosainak, hogy pontosabb képet kapjanak látogatóik tevékenységeiről.
A szolgáltatás cookie-kat használhat, hogy információkat gyűjtsön és jelentést készítsen
a weboldal használatára vonatkozó statisztikai adatokból anélkül, hogy
egyénileg azonosítaná a látogatókat a Google számára. A Google Analytics által
használt fő cookie a „__ga” cookie. A webhelyhasználati statisztikai adatokból
készülő jelentések mellett a Google Analytics – az előbbiekben ismertetett
néhány hirdetési cookie-val együtt – felhasználható arra is, hogy relevánsabb
hirdetéseket jelenítsünk meg a Google-termékekben (például a Google Keresésben)
és szerte az interneten.
A működéshez szigorúan
szükséges cookie-k: Ezek a cookie-k a weboldal használatához nélkülözhetetlenek,
és lehetővé teszik a weboldal alapvető funkcióinak használatát. Ezek hiányába
az oldal számos funkciója nem lesz elérhető az Ön számára. Ezen típusú cookie-k
élettartama kizárólag a munkamenet idejére korlátozódik.
A felhasználói élmény
javítását szolgáló cookie-k: Ezek a cookie-k információkat gyűjtenek a felhasználó
weboldalhasználatáról, például, hogy mely oldalakat látogatja leggyakrabban,
vagy milyen hibaüzenetet kap a weboldalról. Ezek a cookie-k nem gyűjtenek a
látogatót azonosító információkat, vagyis teljesen általános, névtelen
információkkal dolgoznak. Az ezekből nyert adatokat a weboldal teljesítményének
javítására használjuk. Ezen típusú cookie-k élettartama kizárólag a munkamenet
idejére korlátozódik.
Munkamenet cookie: Ezek
a sütik a látogató tartózkodási helyét, a böngésző nyelvét, a fizetés pénznemét
tárolják, élettartamuk a böngésző bezárása, vagy maximum 2 óra.
Utoljára megtekintett
termék cookie: Rögzíti a termékeket, amiket utoljára megtekintett a látogató.
Élettartamuk 60 nap.
Utoljára megtekintett
kategória cookie: Rögzítit az utoljára megtekintett kategóriát. Élettartama 60
nap.
Mobil verzió, design
cookie: Érzékeli a látogató használt eszközt, és mobilon átvált teljes nézetre.
Élettartama 365 nap.
Cookie elfogadás cookie:
Az oldalra érkezéskor a figyelmeztető ablakban elfogadja a cookiek tárolásáról
szóló nyilatkozatot. Élettartama 365 nap.
Kosár cookie: A kosárba
helyezett termékeket rögzíti. Élettartama 365 nap.
Kiléptetés #2 cookie: A
#2 opció szerint 90 nap után kilépteti a rendszer a látogatót. Élettartama 90
nap.
employee_login_last_email
Bejelentkezésnél az emailcímet tárolja a böngésző bezárásáig.
Amennyiben Ön nem
fogadja el a cookie-k használatát, akkor bizonyos funkciók nem lesznek elérhetőek
az Ön számára. A cookie-k törléséről bővebb tájékoztatást az alábbi linkeken találhat:
Internet Explorer:
http://windows.microsoft.com/en-us/internet-explorer/delete-managecookies#ie=ie-11
Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-yourcomputer
Chrome:
https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=en
A megrendeléssel
és a számlázással kapcsolatos adatkezelés
Az adatkezelés jogszabályi háttere és jogalapja:
Az adatkezelés hátterét az információs önrendelkezési
jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) és
a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény (Sztv.) rendelkezései jelentik. Az
adatkezelés jogalapja az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontjával összhangban az
Ön hozzájárulása, valamint – hozzájárulása visszavonása esetén – az Infotv. 6 §
(5) bekezdése a) pontja alapján az Adatkezelőt terhelő, Sztv-ben megfogalmazott
jogi kötelezettség teljesítése.
Az adatkezelés célja:
A jogszabályoknak megfelelő számla kiállítása és a
számviteli bizonylat-megőrzési kötelezettség teljesítése. Az Sztv. 169. §
(1)-(2) bekezdése alapján a gazdasági társaságoknak a könyvviteli elszámolást
közvetlenül és közvetetten alátámasztó számviteli bizonylatot meg kell őrizniük.
A kezelt adatok köre:
Név, cím, e-mail cím, telefonszám.
Az adatkezelés időtartama:
A kiállított számlákat az Sztv. 169. § (2) bekezdése
alapján a számla kiállításától számított 8 évig meg kell őrizni. Tájékoztatjuk arról,
hogy amennyiben a számla kiállításához adott hozzájárulását visszavonja, az
Adatkezelő az Infotv. 6. § (5) bekezdés a) pontja alapján jogosult a számla
kiállítása során megismert személyes adatait 8 évig megőrizni.
Az áruszállításhoz kapcsolódó adatkezelés
Az adatkezelés jogszabályi háttere és
jogalapja:
Az adatkezelés hátterét az információs önrendelkezési
jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.)
előírásai jelentik. Az adatkezelés jogalapja az Infotv. 5. § (1) bekezdés a)
pontjával összhangban az Ön hozzájárulása.
Az adatkezelés célja:
Az áruszállítás esetében az adatkezelés célja az, hogy a
megrendelt árut az Ön igényéhez alkalmazkodva szerződéses partnerünk
közreműködésével kiszállítsuk az Ön számára.
A kezelt adatok köre:
Név, cím, e-mail cím, telefonszám.
Az adatkezelés időtartama:
Az Adatkezelő az adatokat a megrendelt áru kiszállításának
időtartamáig kezeli.
További adatkezelések
Amennyiben az Adatkezelő további adatkezelést kíván
végezni, akkor előzetes tájékoztatatást nyújt az adatkezelés lényeges
körülményeiről (adatkezelés jogszabályi háttere és jogalapja, az adatkezelés
célja, a kezelt adatok köre, az adatkezelés időtartama).
Tájékoztatjuk Önt arról, hogy a hatóságok törvényi
felhatalmazáson alapuló, írásbeli adatkéréseit az Adatkezelőnek teljesítenie
kell. Az Adatkezelő az adattovábbításokról az Infotv. 15. § (2)-(3)
bekezdésével összhangban nyilvántartást vezet (mely hatóságnak, milyen személyes
adatot, milyen jogalapon, mikor továbbított az Adatkezelő), amelynek
tartalmáról kérésére az Adatkezelő tájékoztatást nyújt, kivéve, ha a
tájékoztatását törvény kizárja.
A
személyes adatok tárolására irányuló adatfeldolgozás
A webtárhely szolgáltatója: HostingBázis.hu
Az adatfeldolgozó megnevezése: Kovács Norbert EV.
Az adatfeldolgozó elérhetőségei: hostingBazis.hu
Az Adatfeldolgozó az Adatkezelővel kötött írásbeli
szerződés alapján a személyes adatok tárolását végzi. A személyes adatok
megismerésére nem jogosult.
Az áruszállítással összefüggő adatfeldolgozói tevékenység
Az adatfeldolgozó megnevezése: Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Az adatfeldolgozó székhelye: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.
Az adatfeldolgozó telefonszáma: +36-1/767-8200
Az adatfeldolgozó e-mail címe: ugyfelszolgalat@posta.hu
Az Adatfeldolgozó az Adatkezelővel kötött írásbeli
szerződés alapján közreműködik a megrendelt áru kiszállításában. Ennek során az
Adatfeldolgozó a vevő nevét, címét és a telefonszámát a megrendelt áru kiszállításának
időtartamáig kezelheti, ezt követően haladéktalanul törli.
Az adatfeldolgozó megnevezése: GLS Hungária Kft.
Az adatfeldolgozó székhelye: 2351 Alsónémedi GLS Európa u. 2.,.
Az adatfeldolgozó telefonszáma: +36 1 802 0265
Az adatfeldolgozó e-mail címe: info@gls-hungary.com
Az Adatfeldolgozó az Adatkezelővel kötött írásbeli
szerződés alapján közreműködik a megrendelt áru kiszállításában. Ennek során az
Adatfeldolgozó a vevő nevét, címét és a telefonszámát a megrendelt áru
kiszállításának időtartamáig kezelheti, ezt követően haladéktalanul törli.
Könyveléssel kapcsolatos adatkezelés
Az adatfeldolgozó megnevezése: ADÓ-BARÁT Kft
Az adatfeldolgozó székhelye: 4031 Debrecen István
út 96.
Az adatfeldolgozó telefonszáma: +36/20-9689400
Az adatfeldolgozó e-mail címe: adobarat.kft@upcmail.hu
Az Adatfelodolgozó az Adatkezelővel kötött írásbeli
szerződés alapján közreműködik a számviteli bizonylatok könyvelésében. Ennek
során az Adatfeldolgozó az érintett nevét és címét a számviteli nyilvántartáshoz
szükséges mértékben, a Sztv. 169. § (2) bekezdésének megfelelő időtartamban
kezeli, ezt követően haladéktalanul törli.
Adatbiztonsági intézkedések
Az Adatkezelő kijelenti, hogy megfelelő biztonsági
intézkedéseket hozott annak érdekében, hogy a személyes adatok védje a
jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal,
törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés,
továbbá az alkalmazott technika megváltozásából fakadó hozzáférhetetlenné válás
ellen.
Az adatkezelés során Önt megillető jogok
Az adatkezelés időtartamán belül Önt megilleti:
a tájékoztatáshoz való jog,
az adatok helyesbítéséhez való jog,
az adatok törléséhez való jog,
az adatok zárolásához való jog,
a tiltakozás joga.
Ön az adatkezelés időtartamán belül tájékoztatást kérhet
az Adatkezelőtől a személyes adatai kezeléséről. Az Adatkezelő a kérelem
benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 25 napon
belül írásban, közérthető formában tájékoztatja Önt a kezelt adatokról, az adatkezelés
céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá – amennyiben az adatok
továbbítására is sor került – arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy
kapták meg az adatokat.
Ön az adatkezelés időtartamán belül kérheti, hogy az Adatkezelő
a személyes adatait helyesbítse. A kérésének az Adatkezelő legkésőbb 15 napon
belül eleget tesz Önnek lehetősége van a személyes adatainak törlését kérni,
amelynek az Adatkezelő legkésőbb 15 napon belül eleget tesz. A törlés joga nem
terjed ki arra, ha az Adatkezelőt törvény kötelezi az adatok további
tárolására, illetve arra az esetre, sem ha az Infotv. 6. § (5) bekezdésével
összhangban az Adatkezelő jogosult a személyes adatok további kezelésére (így például
a számlázással összefüggésben).
Ön kérheti, hogy az Adatkezelő zárolja a személyes adatot,
ha az adatok végleges törlés sértené az érintett jogos érdekeit. Az így zárolt
személyes adat kizárólag addig kezelhető, ameddig fennáll az az a cél, amely a
személyes adat törlését kizárta.
Ön tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen, ha a
személyes adatok kezelése vagy továbbítása kizárólag az Adatkezelőre vonatkozó jogi
kötelezettség teljesítéséhez vagy az Adatkezelő, adatátvevő vagy harmadik személy
jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges, kivéve kötelező adatkezelés esetén
és az Infotv. 6. § (5) bekezdésében foglalt esetben; ha a személyes adat
felhasználása vagy továbbítása – az Ön hozzájárulása nélkül – közvetlen
üzletszerzés, közvélemény-kutatás vagy tudományos kutatás céljára történik.
Az Adatkezelő a tiltakozást a kérelem benyújtásától
számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 napon belül megvizsgálja,
annak megalapozottsága kérdésében döntést hoz, és döntéséről Önt írásban
tájékoztatja. Ha az adatkezelő az érintett helyesbítés, zárolás vagy törlés
iránti kérelmét nem teljesíti, a kérelem kézhezvételét követő 25 napon belül
írásban vagy az érintett hozzájárulásával elektronikus úton közli a
helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelem elutasításának ténybeli és jogi
indokait.
Jogorvoslati lehetőségek
Amennyiben Ön szerint az Adatkezelő megsértette valamely,
az adatkezelésre vonatkozó törvényi rendelkezést, vagy nem teljesítette
valamely kérelmét, akkor vélelmezett jogellenes adatkezelés megszüntetése
érdekében a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság vizsgálati
eljárását kezdeményezheti (levelezési cím: 1530 Budapest, Pf.: 5., e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu).
Tájékoztatjuk emellett arról is, hogy az adatkezelésre
vonatkozó törvényi rendelkezések megsértése esetén, vagy ha az Adatkezelő nem
teljesítette valamely kérelmét, akkor az Adatkezelővel szemben bírósághoz
fordulhat.
Adatvédelmi nyilvántartásba történő bejelentkezés
Az Infotv. rendelkezései értelmében az Adatkezelőnek
bizonyos adatkezeléseit be kell jelentenie az adatvédelmi nyilvántartásba.
Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-131906/2017 (webáruház üzemeltetéséhez kapcsolódó adatbázis
kezeléséhez)
Adatkezelési tájékoztató módosítása
Az Adatkezelő fenntartja a jogot, hogy jelen adatkezelési
tájékoztatót módosítsa. A honlap módosítás hatálybalépését követő használatával
elfogadja a módosított adatkezelés tájékoztatót.
Fogyasztói tájékoztató a 45/2014. (II. 26.) Korm.
rendelet alapján
Tájékoztató a fogyasztó vevőt megillető elállási
jogról
A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §
szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga. A fogyasztó az elállási
jogát
a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
aa) a terméknek,
ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek
szolgáltatása eltérő időpontban történik,az utoljára szolgáltatott terméknek, a
fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy
általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.
A jelen pontban foglaltak nem érintik a fogyasztó azon
jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének
napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.
Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a
fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának
joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.
Elállási nyilatkozat, a fogyasztót megillető
elállási vagy felmondási jog gyakorlása
A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban
biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, vagy a jelen
– és a honlapról is letölthető - nyilatkozat-minta felhasználásával
gyakorolhatja az alábbi címre megküldéssel: 4200 Hajdúszoboszló, Könyök u. 6.
Nyilatkozat-minta elálláshoz
Címzett:
Enjoy Dance World Kft
Cím:
4200 Hajdúszoboszló, Könyök u. 6.
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy
gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek
adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés
tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A vételárat az alábbi bankszámlaszámra kérem visszautalni (abban
az esetben töltse ki, ha
szeretné, hogy a vételárat banki átutalással fizessük vissza):
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat
esetén)
Kelt:-----------------
A fogyasztó elállási nyilatkozatának érvényessége
Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell
tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a 14 naptári napos határidőn belül
elküldi.
A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás
jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta.
Az Eladó a fogyasztó elállási nyilatkozatát annak
megérkezését követően köteles elektronikus adathordozón visszaigazolni.
Az Eladó kötelezettségei a fogyasztó elállása
esetén
Az Eladó visszatérítési kötelezettsége
Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22.
§-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való
tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó
által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel
összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a
figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos
fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott
többletköltségekre.
Az Eladó visszatérítési kötelezettségének módja
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő
elállás vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a
fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A
fogyasztókifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési
módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.
A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai
cím következtében történő késedelem miatt az Eladó-t felelősség nem terheli.
Többletköltségek
Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos
fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, az Eladó nem köteles
visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Ilyen esetben a feltüntetett
általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn visszatérítési
kötelezettségünk.
Visszatartási jog
Az Eladó mindaddig visszatarthatja a fogyasztónak
visszajáró összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy
kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi
időpontot kell figyelembe venni. Utánvéttel feladott küldeményeket nem áll módunkban
elfogadni.
Figyelmeztetés:
A rendelésnek megfelelő, egyedi méretre történő
anyagdarabolási utasítás elvégzése után a teljesítési folyamat már nem
fordítható vissza. Soktételes rendeléseknél az anyagok levágását 2-3 nappal a
szállítás előtt elkezdjük, amikor a raktárból a vágóhelyiségbe kerül egy-egy
szállítólistán lévő anyagféleség, ezért levágott anyagok esetében rendelés visszavonást,
illetve rendelésmódosítást már nem tudunk elfogadni.
Sikertelen
áruátadás
Abban az esetben, ha az Igénybevevő a megrendelt egyedi
terméket – elállási jog hiányában – házhoz szállítás esetén a feladástól
számított 15 napon belül nem veszi át, illetve az átvételt megtagadja, úgy
köteles a termék 25%-ának megfelelő meghiúsulási kötbért megfizetni a
Szolgáltató részére, a szállítási költségek egyidejű megtérítése mellett.
Személyes átvétel választása esetén az Igénybevevő a
terméket az értesítés tudomására jutásától számított 15 napon belül köteles
átvenni, ennek elmaradásakor a termék 25%-ának megfelelő meghiúsulási kötbért
köteles megfizetni a Szolgáltató részére. Egyebekben az Igénybevevő az
átvétellel kapcsolatban felmerülő akadályozottságáról a Szolgáltatót mindenképp
értesíteni köteles.
Egyedi méretre levágott termékek megrendelésének
meghiúsulása esetén a Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy a méretre
vágott terméket 2 hétig az eredeti vételár 75%-án az ún. akciós termékek
keretén belül megkísérli értékesíteni kárenyhítés céljából. Ennek
sikertelensége esetén az Igénybevevőtől a kötbéren felüli teljes kárának
megtérítését is követelheti.
A fogyasztó kötelezettségei elállása vagy
felmondása esetén
A termék visszaszolgáltatása
Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22.
§-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de
legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni,
illetve az Eladónak vagy az Eladó által a termék átvételére meghatalmazott
személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a
fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatos
költségek viselése
A fogyasztó viseli a termék visszaküldésének költségét. A
terméket az Eladó címére kell visszaküldeni.
Fogyasztó felelőssége az értékcsökkenésért
A fogyasztó a termék jellegének, tulajdonságainak és
működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő
értékcsökkenésért felel.
Az elállási jog kizártsága
Az Eladó kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön
nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014
(II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben, így
különösen a „c” és az „e” pontban meghatározottak esetén: „olyan nem előre
gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett
kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a
fogyasztó személyére szabtak; „olyan zárt csomagolású termék tekintetében,
amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után
nem küldhető vissza.
Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás
A fogyasztói tájékoztató jelen pontja a 45/2014 (II.26.)
Korm. rendelet 9. § (3) bekezdése felhatalmazása alapján a 45/2014 (II.26.)
Korm. rendelet 3. számú melléklete alkalmazásával készült.
Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági
jogával?
Ön az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben
kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai
szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági
igénye alapján?
Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel
élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek
közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára
más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a
kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti
az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére Ön
is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a
szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is
áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt,
vagy arra az Eladó adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági
igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul,
de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül
közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy szerződés teljesítésétől
számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem
érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági
igényét?
Ön az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági
jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a
kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb
feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Eladó
nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön
köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés
időpontjában is megvolt.
Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági
jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint
– a kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági
igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék
kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba
hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a
gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön
termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi
forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő
elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel
érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog
gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját
termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül
termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül
termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve
hozta forgalomba, vagy
a hiba a tudomány és a technika állása szerint a
forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás
alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot
bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt
kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással
párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes
érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre
vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Jótállás
Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?
Hibás teljesítés esetén szerződés alapján a kötelezett jótállásra
köteles.
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik
meg jótállás alapján?
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező
jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet határozza meg a kötelező
jótállás eseteit. Az ezen esetkörbe nem tartozó Termékek esetén az Eladó
jótállást nem vállal. A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető.
Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására – megfelelő
határidőben - nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő
elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt,
ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A
jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok
gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni. A jótállás
időtartama egy év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási
határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az
üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés
napjával kezdődik. Az egy éven túli esetleges jótállási igényekkel kapcsolatban
szíveskedjen a gyártóhoz fordulni!
Mikor mentesül az Eladó a jótállási kötelezettsége
alól?
Az Eladó a jótállási kötelezettsége alól csak abban az
esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt
kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási
igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont
Önt a jótállásból fakadó jogok a szavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.__